view source print?

December

Gud vad oeffektiv man kan va då! Ska sätta mig med några arbeten jag har till nästa vecka. Så jäkla hysteriskt nu i slutet. Ja, egentligen får jag skylla mig själv eftersom jag skjutit på en del saker... typiskt mig. Hade verkligen inte såhär höga förväntningar på hur jag skulle plugga. Skiter i vilket. Kanske inte så bra det heller, men jag är lite "antingen eller"... haha. Gjorde ett prov i tisdags, och det gick som det gick var väl 9,99% säker på att jag inte skulle klara det, men det gick skit bra, HAHA whaaaaaat? men när jag får tillbaka prov så tänker jag alltid - "det kan inte stämma, hon måste rättat fel prov, eller blandat ihop mig med någon annan. om jag inte kan alltså " Jaja! Visst, nu har jag JÄVLIGT mycket att göra och man måste vara på hugget hela tiden typ, men gud. Men jag måste börja bli bättre i skolan, Like!

 

Förresten kan jag inte alls förstå hur det redan är december. Ska se julkalendern ikväll, haha! Säkert skitdålig. Ojulig och tråkig. Någon som sett? Tycker dom kan spela gamla godingar istället. HAHAHAHA

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0