view source print?

År 2009 - 2010

År 2009 så..

Vilken klass går du i - 6:an det sög.
Vad hade du för hårfärg - Blondt.
Hur lång var du -1,55 tror jag
vem var du kär i -
den mest finaste personen
Hade du nån Pojk/flickvän - ja
Vad brukade du göra på fritiden- Jag kan säga som det är, ingeting
Vem umgicks du med -
mest, Dennis Emretzon
Var allt Bättre då - nej det kan jag nog inte påstå, eller vissa saker.
Skulle du vilja gå tibx dit -Jag är inte så säker, visst det var ett bra år. Bra erfarenheter, men nu satsar jag på 2011.
Har du förändrats - ja det har jag.

Nu:
Vilken klass går du i -
7:an
Vad hade du för hårfärg - Blond, svart & brunt.
Hur lång är du? - 1,67 tror jag.
Vem är du kär i - absolut ingen
Har du nån Pojk/flickvän - Nej, hur skönt som helst.
Vad brukar du göra på fritiden - Shoppa!
Vilka umgås du med -En hel del.

Har du:
Kysst någon -
ja
sovit brevid någon med samma kön - yes
sovit brevid nån med motsatt kön - yes
slagit ner nån - Nej
Ljugit för en bra vän - ja.
Svikit någon - ja,.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Renée Levisson
Kramade du senast - Mamma
sov du hos senast - Syster
Vill du vara just nu - Om jag fick välja, så i malins säng.
Ringde dig senast -

Vad:
Drack du senast -
Mjölk
Köpte du senast - Ett par jeans, och en ny tröja.
Gjorde du igår - firade pappa, shoppa.
ska du göra imorn - Jag ska på bio
Vill du göra just nu- att john blund ska komma
Åt du senast - Gröt.
Är närmast dig som är rosa - jesus armband.



Kärlek :
Du är kär nu -
nej
Du har sårat nån så den började gråta - yes
Nån har sårat dig så du börjat gråta - yes

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
ja det har jag gjort. tyvärr. men ibland lyssnar man inte på vad andra har att säga utan bara gör det man själv känner för.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smugut ut utan lov - haha yes.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - tyvärr.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ett antal faktiskt.
Jag har fuskat i ett spel - ehm. jo kanske
jag har struntat i ett prov - inte struntat, men varit sjuk någon gång kanske.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej?
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - aldrig
Jag har vaknat gråtande - ja,
Jag har somnat gråtande - Ja, tyvärr..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
det är bland det värsta jag vet.
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja..
Trackback
RSS 2.0