view source print?

Dear math. Grow up and solve your own problems. Love, me.

Tjaaa!
Idag är det världens piss väder ute, fast sånna dager behövs ibland. Men det blir bara deppdagar. Sammtidigt som jag tycker att någon ska komma hem nu, Mamma kommer nog snart (tror jag?)

 

Imorse bestämmde jag och mamma att vi skulle på spa, vet inte vad det heter men det är ett spa där man får kina morgonrockar, riktigt najs! Hoppas det blir av snart.

 

Senare ikväll ska jag och linn ha filmmys och sen ska vi försöka plugga lite... Får de hur det går.

 

Nu ska jag slänga upp några bilder alva ska få. Se och njut!

Och längst ner ska det stå med vit text, "simple as my life".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0