view source print?

Förstår Att Ni Mår Dåligt Men Vad Fan Håller Ni På Med?

Snälla kära barn, vad håller du på med? När jag ser sånna har bilder kan jag inte mottstå att kommentera den. Jag blir så jävla ledsen. Men jag orkar inte bry mig egentligen, gör något av ditt liv istället för att sitta hemma och göra något du kommer ångra.

- Även om jag fortfarande mår dåligt, 
Så vet jag själv att jag aldrig någonsin kommer skada mig på synligt sätt igen.
Jag tänker aldrig skära mig igen.
Även om det i vissa stunder känns som att det skulle vara underbart. -
lenakanske.blogg.se

Människa säger jag bara vad håller du på med?
Tycker synd om dig iallafall.

Kommentarer
Postat av: Alva

Det är något du ALDRIG kommer att förstå.

2010-11-15 @ 19:03:34
URL: http://tjasnorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0