view source print?

Måste Göras!

Mina tips om skönhet och saker jag måste göra:

Fixed make them only if you feel up to it.

1. Fixa naglarna.
Jag tycker att man ska fixa sina naglar, har aldrig gjort det men ska ta och göra det nu! Man känner sig fräsch & fin.
Det finns oftast på alla frisörsalonger! Rekomenderar min Frisör




Götgatan 84, Stockholm


http://whatsupsthlm.se/images/content/location/1480/michael_and_friso(9).jpg

2. Färga utväxten.
Måste gå och färga håret nu! Utväxten börjar komma och det är inte det finaste. Så det ska jag försöka kläma in i veckan! Det har är min frisörsalong.
http://whatsupsthlm.se/images/content/location/1480/michael_and_frisorerna.jpg

3. Rör på dig.
När man är ute och rör sig så blir det positivt även för utseendet. Huden blir fräschare, man ser piggare ut och inget slår väl de där härligt rosiga kinder man får efter en tidig morgonpromenad. Skönt att gå ut om man har något bekymer hemma och bara gå och tänka på annat!


4. Ansiktsmaskar.
Det är något jag älskar och brukar göra ganska ofta! Den bästa man kan göra hemma är nog det har. påsarna man köper i affären är bara tråkigt skit. Men det har är Lätt & fräsch.
Bland ihop:
1 avokado
1msk honung
1msk naturell yoghurt
Massera in försiktigt i ansiktet och låt verka i 15-20 min, skölj sedan av med ljummet vatten. Sen kommer du känna att din hy börjar leva på riktigt!


http://kiwiz.blogg.se/images/2008/ansiktsmask_9879b_11461507.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0