view source print?

depremerad mer deprimerad mest deprimerad

ingen bra dag idag icke! de har varit som ett stort svart moln över mitt huvud..de började ganska bra men sen kom plötsligt de där molnet och förstörde allt. Två prov förra veckan coh ett på torsdag..jag kan mycket,då menar jag typ inget alls.No provet kan jag ganska bra,men Matten? nejnejnej fattar inget. Men vem bryr sig.

 

Jag har bestämt mig för att vara jag,allså vara mig själv i bloggen.Ska inte låtsas vara någon jag inte är. Tror inte jag har gjort de heller men folk ska få rätt uppfattning. Att jag är en människa som har de väligt jobbigt.Jag är inte som alla de andra glada små possitiva människor.Jag skriver ner saker,därför behövde jag en blogg.Istället för dagbok. Fast här kan jag inte skriva ner alla personliga saker.Men visst jag har mina bra stunder då jag är superduper glad!Men de roliga är att de är mitt fel att jag mår så här dåligt.Jag lixom drar åååt mig allt negativt som en magnet.Men de är jätte svårt att vända på de,men ska försöka iaf. Jag ska inte längre vara så självisk som jag är..hatar de.Ska försöka bry mig mer om andra och ge mer,sen får man tillbaka de goda också. En bra Moa helt enkelt.


Och som en vän sa..tänd ett ljus för dig själv en stund och släck de andra ljuset.

De finns två olika ljus. Ett helt vanligt som bara brinner och ett annat som har en låga i flera olika färger och doftar gott.

(där jämförde hon de med killar,jag gillar bara de dåliga killarna medans de finns andra mycket bättre.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0