view source print?

fan



Jag mår skit, ont i huvudet. Illamående, Jag tänker på Alva, jag vet inte om jag kommer fixa att lämna henne i en hel månad, 30 dagar när du sticker till thailand. Jag kan inte tänka den tanken. Vi måste ringa varandra varje dag, lova mig det. Fan jag vill inte Alva. Kommer sakna dig så jävla mycket. Det är de. Den dagen du kommer hem ska jag komma till dig. Oavsett hur mycket klockan är. Åååh, Älskling, du får inte. Eller jo det är klart men fan. Jag kommer inte greja det, kankse 2 veckor men fan inte mer. Saknar dig redan liksom, har bara varigt ifrån dig i 3 timmar. Du ska inte tro att vi kommer att glömma dig alva. Varje dag i skolan, sitter du där jag går fram till dig och pussar dig och säger hej. Vad händer med det? Fuckfuckfuck, vill inte. Kommer inte klara av att säga hejdå. En månad. Fatta. Alva jag älskar dig så jävla mycket. Jag kan säga vad jag vill till dig. Du lyssnar och förstår, du gör allt bättre det gör verkligen du. Du är dig själv. Fan, alva ta åt dig det har. Jag Älskar Dig Så Jävla Mycket Hjärtat. År 1997 födes en flicka. 23 augusti då small det. Det var då allting hände. Världen fick en till människa. Flickan var liten. Blond tjej. Alla älskade dig. Flickan Var Alva Frostader. ♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Älskar dig! :D <3

2010-10-29 @ 13:06:43
URL: http://lastdua.blogg.se/
Postat av: Alva

& Jag vet att du klarar det, du klarar ju allt tötis :D

2010-10-29 @ 13:15:02
URL: http://lastdua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0