view source print?

Jag kämpar somfan för oss två .. Märker du inte det? Du skiter bara i det vi brukade kalla för '' oss '' ..


du vet vad jag pratar om. Och du vet hur mycket jag älskar dig. Men så som du håller på nu, vem fan har du blivit? Jag lovade på allt att jag aldrig skulle lämna dig. Men hur ska jag kunna stanna kvar hos dig när du bara trycker ner mig? Jag vet att du mår dåligt, men jag mår inte heller bra. Men även fast jag mår piss och bara vill dö så kämpar jag för oss båda.. Du förstår inte hur mycket jag gjort för dig! du har ett namn som jag sent kommer att glömma. Jag har inte sovit bra sen det har hänt. Kan knappt äta, för det känns som att jag ska spy upp allt. Men jag tvingar i mig maten för att överleva. Även om det var nästan ett år sen. Skulle göra allt för dig. En liten del av mig kommer alltid att älska dig. Förlåt. Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0