view source print?

Vad är det folk inte förstår när man säger '' Sluta '' ? ..

Vad fan är det ni inte förstår? Visst, jag vill inte att ni ska tycka synd om mig. Men ha lite jävla respekt iallafall? Sluta säga till mig att jag ska gå och dö. Jag orkar verkligen inte med er längre. Ni behandlar mig som smuts. Är jag inte värd bättre? Okej. Visst, fine.. Om ni inte bryr er om mig, så tänker jag inte bry mig om er.. Även fast jag vet innerstinne att jag alltid kommer att bry mig om dom flesta. För sån är jag. Jag är inte sån som blir sur över något litet, jag sviker aldrig någon som är som den är. Jag finns för en när dom behöver mig. Det finns vissa som förstår mig, och det är jag glad över. Men ni andra.. Ni får fan lägga ner nu. Jag orkar inte mer, vill inte höra på erat skitsnack längre. Ni har sagt'' jag kommer alltid att finnas för dig, Moa '' Bullshit! Ni lämnar mig ändå efter några veckor, månader eller kanske tillochmed efter några dagar! Det jag begär är en äkta vän och äkta kärlek. That's it liksom .. Men det verkar som att jag aldrig kommer att få det, inte något utav det. Kommer inte ens få testa på det lite. Fan alltså. Blir så jävla trött på er! Jag knullar inte runt, jag är inte otrogen, jag sviker inte någon, jag snackar inte skit. Men ändå så kallar ni mig för, hora, slampa, svikare och lögnare? Jomenvisst! Det är precis vad jag är.. Eller inte? Aja, skitsamma. Orkar inte skriva mer. Hör av mig lite senare kanske. Jag orkar snart inte mer. Och allt är erat fel!


Jag har 2 personer som gör så att jag orkar kämpa och det är dom här två.


Alva Frostander, du är som en syster för mig!




Trackback
RSS 2.0