view source print?

Tidsfördriv

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Vet inte riktigt
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? inte många alls
Vad tycker du om kärlek? mysigt..
När kramade du någon sist? några timmar sen
Kramade du någon speciell person? aa, en av mina närmaste
Har du svårt för att bli kär? aa faktiskt
När kysste/hånglade du med någon sist? helgen
Är du singel?- yes
När fick du senast en komplimang?- för en halv timma sen

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös-
nej
Playat?- nee
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nej!
Gjort något riktigt dumt? - säkert
Gjort något du verkligen ångrar?- aaa
Varit nykter på nyårsafton? - yes
Åkt ambulans? - no
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej, tror jag inte
Fått din mamma att gråta? - mm :/
Slagit ner någon? - aa hehh
Skämts över dina föräldrar? - ja, vem har inte?
Skämts över dig själv? - sääkert, men inget jag kommer på nu
Sagt jag älskar dig och menat det? yesbox
Tar du droger? - nejnej
Dricker du? det har man gjort någon gång.
Röker du? det händer.
Vad har du på dig när du sover? - underdel & en stor T-shirt typ haha.
Varit kär? - mmh
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - typ, mer besatt
Är du ensam nu? - nej
Vill du gifta dig? - jaa!
Vill du ha barn? - aa, 2 eller 3 inte mer

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
- Min syster
Fick dig att gråta? - inga kommentarer!
Du delade en cigg med? - kommer inte ihåg
Du gick på bio med? - Caroline tror jag..
Skällde på dig? - min lärare tror jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - aa
Saknat någon? - yeaa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0